boeken van tickets

  1. Het lukt me niet om een bestelling te plaatsen
    De correcte procedure om een bestelling te plaatsen is de volgende:

    1. Ga naar www.detandem.be/ticketservice/
    2. Kies de activiteit waarvoor je tickets wilt kopen
    3. Klik op
    4. Scroll naar beneden op de pagina en vul het aantal tickets in dat je wilt kopen
    5. Klik op
    6. Er verschijnt een balkje met volgende tekst: “Je winkelmand werd bijgewerkt. Ga naar winkelmand (Of winkel eerst verder)”
    7. Klik op
    8. Je ziet nu een overzicht van je bestelling.
    9. Met de knop (+) voeg je een extra ticket toe. Met de knop (-) verwijder je er een. Wil je alles weg, druk dan op (x).
    10. Wil je eerst nog andere tickets kopen, kun je op onderaan de pagina drukken.
    11. Ben je klaar met winkelen? Vul dan je gegevens in en druk op
    12. Je komt op een nieuwe pagina waarop het volgende staat “Je winkelmand is momenteel leeg”. Dat betekent dat je bestelling gelukt is.
    13. Je ontvangt een e-mail met je bestelling. Daarin staan ook de gegevens om het bedrag over te schrijven.
  2. Ik krijg geen bevestigingse-mail na het plaatsen van mijn bestelling
    Het duurt soms een paar minuten vooraleer de bevestiging in je mailbox valt. Indien je na een uur nog steeds geen e-mail ontvangen hebt, controleer dan zeker eens je spamfolder. Staat daar ook niets, dan is je bestelling waarschijnlijk niet gelukt. Het is best om dan je bestelling opnieuw te plaatsen. Je kan dit controleren door bovenaan de website op de knop te klikken. Als je bestelling niet volledig werd afgewerkt, zullen je tickets daar zichtbaar zijn. Vervolledig je bestelling door op  te klikken.
  3. Ik wil meerdere tickets in 1 keer bestellen
    Ga naar de eerste activiteit die je wilt boeken. Na het plaatsen van je bestelling, kun je op je winkelmandje klikken om te controleren of de bestelling er in zit. Onderaan staat een knop . Als je daarop klikt, keer je terug naar de ticketpagina waarop je nog andere tickets kan bestellen. Vergeet wel niet op het einde van je bestelling, je bestelling af te rekenen. Vul daarvoor je gegevens in en druk op
  4. Ik heb een fout gemaakt
    Stuur een e-mail naar 20jaar@detandem.be, vermeld je ordernummer en de fout. Na correctie ontvang je een e-mail met de nieuwe toestand.
  5. Ik heb per ongeluk tweemaal dezelfde boeking geplaatst.
    Stuur een e-mail naar 20jaar@detandem.be, vermeld je ordernummer en de fout. Na correctie ontvang je een e-mail met de nieuwe toestand. Als je tweemaal dezelfde boeking hebt gemaakt en je hebt het zelf niet opgemerkt, krijg je een e-mail met de vraag of die boeking niet per ongeluk gebeurd is.
  6. Ik heb nog een andere vraag
    Stuur een e-mail naar 20jaar@detandem.be, We beantwoorden je vraag zo snel mogelijk.